Meer concepten

STET

Case

Voor STET, een internationale aardappelgroothandel, hebben wij de corporate branding verzorgd.

Een groot project waarbij we onder meer de merkpijlers, de tone of voice, de fotografiestijl en een nieuwe beeldtaal hebben opgesteld. Hiermee is de huisstijl dus volledig opnieuw gedefinieerd. Het uitgangspunt voor de lay-out stijl zijn de rode, witte en groene lijn uit het logo van STET. Deze is op vele manieren toe te passen in de lay-out. Het geeft vrijheid voor vormgeving maar blijft herkenbaar als huisstijl-onderdeel van STET.

Naast de corporate branding hebben we samen met een team van Stet een nieuwe pay-off bedacht:

 

 

 

 

In deze pay-off zit alles waar STET voor staat; de liefde voor aardappelen. Een product dat gezond is voor mens en planeet, een belangrijke voedselbron om de wereldbevolking verantwoord mee te voeden. De drive en passie van de medewerkers voor het product en voor de klanten, wereldwijd.

Alles hebben we vastgelegd in een nieuw Brandbook.

Opdrachtgever
Ons aandeel
  • Branding
  • Pay-off
  • Huisstijl
  • Beeldtaal
  • Brandbook