Meer concepten

Groenoord

Case

Groenoord, een familiebedrijf uit het noorden en oosten van het land, is dé specialist op het gebied van de mechanisatie in de akkerbouw en veehouderij. Hun vraag aan ons was of we met hen mee wilden nadenken over het verbeteren van hun website. Zoals altijd wanneer een klant bij ons komt met een opdracht, willen we achterhalen wat de vraag achter de vraag is. In dit geval: waarom wilden zij een nieuwe website, wat misten ze, welk doel wilden ze ermee bereiken? Tijdens het gesprek met Groenoord bleek al gauw dat we vooral eerst met nieuwe ogen naar de basis moesten kijken.

 

We bedachten onder andere een nieuwe pay-off:

 

Het is een mooie vertaling van Groenoords visie ‘met onze medewerkers en kennis klantverwachtingen overtreffen’. Het persoonlijke, de kennis en het vakmanschap van de mensen van Groenoord is hun kracht. Naast de menselijke betekenis van het woord kracht, betekent het ook de kracht van hun machines.

 

Om klanten nog beter bij hun activiteiten te betrekken, bedachten we ook een fysieke krant die een paar keer per jaar verschijnt. Dat we deze niet digitaal gemaakt hebben, is een bewuste keuze geweest. Een fysieke krant past veel beter bij de klanten van Groenoord en heeft daarnaast een veel hogere attentiewaarde.

Opdrachtgever
Ons aandeel
  • Pay-off
  • Lay-out
  • Krant
  • Fotografie
  • Video
  • Website